Node-Webkit Boş Proje ve Sürüm Yöneticisi

Merhabalar. Uzun zamandır yazı yazamıyorum vizeler ödevler falan derken anca fırsat bulabildim. Bu yazıda node-webkit yeni adıyla NwJS ile oluşturulmuş boş bir projeyi sizinle paylaşacağım.

Bu NwJS öğrenmeye adım atmak için bir bahanem aslında benim gibi bu paketi yeni kullanacak olan arkadaşlara bir ön izleme olsun istedim. Fazla da uzatmadan projenin içeriklerine bir göz atalım. Bu boş proje şunları içeriyor:

  • Adına “quick-run” dediğim konsol betiği
    • Windows altında yazıldı.
  • Yine bir konsol betiği buna “Releaser” dedim

Nedir bu ikisi demeden önce son temada olarak www.getbootstrap.com altında bulunan “Cover Template” örnek temasını kullandım. İçeriği nasılsa kendinize göre ayarlayabilirsiniz.

Şimdi gelelim bu konsol betiklerinin kullanımına

Quick-Run için tek yapmanız gereken proje dizininde konsola

$ run

komutunu girmek. Tabi ki bu kadar değil. Eğer release olarak paketlediğiniz bir sürüm varsa onu da run komutu ile çalıştırabilirsiniz.

$ run 1.0.5

yalnız bu şekilde kullanmak için önce Releaser ile bu sürümü paketlemiş olmalısınız.

Releaser ile paketlemek için

$ release 1.0.5

şeklinde bir komut kullanabilirsiniz. Tabi ki 1.0.5 yerine sürüm kodunu girmelisiniz.

Evet bu yazı da burada bitti. Proje reposunu

https://github.com/AknOzgen/nwjs-example

Bu konudaki ve diğer konulardaki (örn. Php, Electron, NwJS, NodeJS, Html & Css) çalışmalar ve örnekler için takipte kalın.

Herkese iyi çalışmalar…

Bu yazıyla pek ilgilenemedim kusuruma bakmayın 🙂

Bir Cevap Yazın

